Kako s spletnim konfiguratorjem izboljšati prodajo

V današnjem času je personalizacija ključnega pomena pri oblikovanju sodobnih izdelkov. Stranke cenijo možnost prilagajanja, saj imajo vsaka svoje edinstvene potrebe in želje. Iskanje izdelka, ki v celoti zadovolji vse zahteve, lahko postane naporno opravilo. Vendar pa, ko strankam ponudimo možnost določene stopnje personalizacije preko spletnega konfiguratorja, povečamo verjetnost, da bodo opravile nakup takega prilagojenega izdelka. Osebna prilagoditev izdelkov s pomočjo spletnega konfiguratorja predstavlja ključno orodje za izboljšanje zadovoljstva strank in povečanje možnosti za uspešen nakup.

Spletni konfigurator zelo pogosto najdemo v avtomobilski industriji, prodaji senčil, bazenov, oken, vedno bolj tudi v kmetijski industriji. Vsem je skupno, da je njihov prodajni proces zelo odvisen od prodaje v fizični obliki. S konfiguratorji lahko vsaj del tega procesa prenesejo na avtomatiziran sistem.

Kaj je spletni konfigurator?

Spletni konfigurator je orodje na spletni strani, ki omogoča uporabnikom prilagajanje izdelkov ali storitev po lastnih željah in potrebah. Gre za interaktivno orodje, ki strankam omogoča izbiranje različnih možnosti, kot so barve, velikosti, funkcionalnosti, dodatki in drugi parametri, odvisno od vrste izdelka ali storitve.

Spletne konfiguratorje pogosto uporabljajo podjetja, ki ponujajo prilagojene ali modularne izdelke, kot so oblačila, pohištvo, avtomobili, računalniki in drugi izdelki. Uporabniki lahko preko spletnega konfiguratorja izberejo različne možnosti in sestavijo izdelek po svojem okusu. To omogoča boljšo personalizacijo izdelka in zadovoljstvo strank, saj lahko pridobijo točno tisto, kar potrebujejo ali želijo.

Spletne konfiguratorje odlikujejo napredne funkcije, ki omogočajo realen prikaz izdelka v virtualnem okolju, spremljanje sprememb v realnem času ter enostavno in intuitivno uporabniško izkušnjo. Ta orodja pomembno prispevajo k boljši interakciji s strankami, zvišujejo stopnjo prilagodljivosti izdelkov ter povečujejo možnost za končni nakup.

Kakšne so njegove prednosti?

Konfigurator prinaša podjetju in kupcem številne prednosti. Večja avtomatizacija omogoča prodajnemu oddelku manj ročnega dela s sestavljanjem ponudb in večje osredotočanje na samo prodajo. Prodajni oddelek lahko zelo enostavno popravlja ponudbe in jih nadgrajuje. Celostni sistem omogoča, da se spremembe kupcu prikažejo takoj.

Konfigurator lahko uporabimo tudi kot tržno strategijo. Ko kupci ustvarijo izdelek, o njem razmišljajo kot o svojem izdelku. V projekt so kreativno vključeni, kar pomeni, da bodo svoje ustvarjanje delili z drugimi in k zabavni izkušnji povabili še druge potencialne stranke.

S konfiguratorjem stranka dobi natanko tisto, kar želi, saj sama oblikuje svoj izdelek. Stranka izbere vsako podrobnost izdelka, kot so material, velikost, barva in drugo. S povezovanjem konfiguratorja s skladiščem lahko ponujamo samo materiale in izdelke, ki jih imamo na zalogi, hkrati pa imamo pregled nad zanimanjem za določene izdelke. Tako lahko lažje planiramo zalogo in pripravljamo nove produkte.

Shema konfiguratorja

Bo spletni konfigurator povečal mojo spletno prodajo?

Tako kot za vsakim uspešnim produktom stoji uspešna trženjska kampanja, tako tudi konfigurator za povečevanje potrebuje svojo trženjsko kampanjo. Brez uspešne kampanje tudi spletni konfigurator ne bo mogel veliko doprinesti k spletni prodaji. Podjetja, ki šele začenjajo svojo pot digitalizacije, lahko to storijo z oglaševanjem na socialnih omrežjih. Z rednim objavljanjem si lahko zgradijo bazo uporabnikov, katero bi spodbujali k uporabi spletnega konfiguratorja.

Koliko stane izdelava spletnega konfiguratorja?

Konfigurator lahko predstavlja že izbiro barve na strani produkta. Tak konfigurator h končni ceni doda le nekaj 100 evrov. Če želimo pravi konfigurator z več stopnjami sestavljanja produkta, različnimi prikazi in izdelavo ponudbe po meri lahko cena naraste na nekaj desettisoč evrov.

Za točno ceno vam priporočamo, da nas kontaktirate in sestavili vam bomo ponudbo prilagojeno samo za vas!