Sodobna tehnologija neprestano spreminja načine, kako doživljamo digitalne vsebine. Uporaba 3D modelov in razširjene resničnosti v spletnih konfiguratorjih je odličen primer, kako napredne vizualne tehnologije povečujejo angažiranost uporabnikov. Orodji povečujeta število interakcij uporabnikov, hkrati pa višata nivo storitev podjetja. Podjetje postane za potencialnega kupca bolj profesionalno, njeni izdelki pa več vredni.
3D modeli omogočajo uporabnikom, da si izdelek ogledajo iz vseh kotov. Spletni kupci lahko s pomočjo te tehnologije spreminjajo barvo, strukturo ali celo dodatke na izdelku. Prilagodljivost omogoča potrošnikom, da bolje razumejo izdelke. Z njimi se bolj spoznajo in imajo občutek, da imajo v rokah »škarje in platno« ter s tem sami določajo kakšen izdelek bodo imeli. Vse to vodi do večjega zadovoljstva in potencialno do večje prodaje.

Razširjena resničnost dodaja novo dimenzijo temu procesu. Omogoča, da izdelek vizualiziramo v našem lastnem prostoru preko kamere pametnega telefona ali tablice. Torej, lahko si predstavljamo, kako bi nov kavč izgledal v naši dnevni sobi še preden ga dejansko kupimo ali pa pomerimo očala brez da bi obiskali okulistiko. Za spletne prodajalce je taka izkušnja zelo dobra, saj zmanjšuje negotovosti in vračila izdelkov.
Mnoga podjetja že vključujejo 3D in AR v svoje konfiguratorje. Na primer, pohištvene trgovine, ki strankam omogočajo, da oblikujejo in preizkušajo pohištvo v svojem prostoru. Avtomobilski proizvajalci uporabljajo te tehnologije, da kupcem omogočijo prilagajanje in virtualno “povozijo” svoj sanjski avto. Oblačilna industrija s pomočjo AR omogoča preizkušanje oblačil brez fizičnega pomerjanja. Celo kozmetična podjetja uporabljajo AR za virtualno nanašanje ličil.
Največja prednost uporabe 3D in AR tehnologij v spletu je povezanost uporabnika z izdelkom že v digitalni fazi kupovanja. Interakcija z izdelkom v njegovem virtualnem okolju daje občutek dejanske lastnine in neposrednega stika, kar povečuje nakupno namero. Poleg tega, s sposobnostjo personalizacije izdelkov, stranke bolj čustveno vlagajo v svoj potencialni nakup in aktivirajo svojo kreativno plat.
V prihodnosti lahko pričakujemo še večji razcvet, saj tehnologiji postajajo vse bolj dostopne in enostavne za uporabo. V prihodnosti lahko pričajujemo povezavo z umetno inteligenčnimi sistemi, ki bodo strankam svetovali in prodajali »v živo«.